Inlägg: 1091147
Svarskommentarer
Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
Janken: Och vad jag kan se så skriver Expressen sport inte ett ord om matchen.
Jag kanske behöver nya glasögon men jag hittar inget i alla fall.
Jag kanske behöver nya glasögon men jag hittar inget i alla fall.
Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
Janken: haha man gick båda ikapp och är nästjumbo, det var nog fler än en grogg;)
Expressen har inte ens skrivit om LHC-Tik och LHF-BIF matcherna, somna vell på tangenborde!"
Expressen har inte ens skrivit om LHC-Tik och LHF-BIF matcherna, somna vell på tangenborde!"
SVT har skrivit att...
"Timrå showade i Linköping"
"kravlade sig upp på kvalplats"
Hmmmm?
Fotbollsreporter eller????
Hoceysverige.se skriver.....
"Timrå är fortfarande nästjumbo, men gick ikapp Djurgården, som dessutom har en match mer spelad än medelpadingarna"
Lördagsgrogg eller????