lungan: Jag skickade en hälsning i Radio Guld också via "Guldgrattis" till Supporterklubbens Ordförande Björn Freed som idag blir fullvärdig medlem i Club 25. Jag hörde inte själv gratulationen men hörde av en annan person att den framförts. Det blev AC/DC med "TNT".
STORT GRATTIS BJÖRN PÅ DIN BEMÄRKELSEDAG OCH HOPPAS DU FÅR FIRA DEN I EFTERSKOTT MED EN VINST MOT RÖGLE IMORGON!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
lungan: Jag skickade en hälsning i Radio Guld också via "Guldgrattis" till Supporterklubbens Ordförande Björn Freed som idag blir fullvärdig medlem i Club 25. Jag hörde inte själv gratulationen men hörde av en annan person att den framförts. Det blev AC/DC med "TNT".
STORT GRATTIS BJÖRN PÅ DIN BEMÄRKELSEDAG OCH HOPPAS DU FÅR FIRA DEN I EFTERSKOTT MED EN VINST MOT RÖGLE IMORGON!