Ytterst viktig seger! Roligt att Sundh och Axelsson fick utdelning för sitt slit också! Nu börjar vi närma oss... Men vi kan bara vara nöjda fram till nästa match. Poäng mot SSK tack, annars är vi nere i skiten igen.
Två saker att anmärka på bara, eller eeh... Jag tar det på min blogg istället, vill inte sprida onödigt mycket negativ energi en 3-poängs kväll som denna. ;-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Två saker att anmärka på bara, eller eeh... Jag tar det på min blogg istället, vill inte sprida onödigt mycket negativ energi en 3-poängs kväll som denna. ;-)
Bra jobbat Timrå!