1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1096878

Sv: Tom Wandell
Yellowcard: Fatta inte hur dom kan tro att vi är en farmarliga till NHL för att vi vill låta en svensk talang få chansen att bli de han har potential att bli ja, sjukt.

Svarskommentarer

Sv: Tom Wandell
Snoop: Ja men tror det är som vanligt. Det är tidningarna som gör en big deal av saker och ting och vill få ihop nåt. Jag tror inte de som sitter med där på hockeyförbundet är helt pantade i skallen och verkligen på allvar tänker de banorna att vi är en farmarliga till NHL. Bra spelare, oavsett lag måste de ju se som en attraktion/tillgång till elitserien. Vi får ju finna oss i att NHL är de som bestämmer och att alla spelare vill dit så småning om. Bara rätta oss och göra det bästa av det - dvs. inte vara så äckligt hårda med reglerna kring övergångarna.

Men men, låt se. Bara hålla tummarna!

Sv: Tom Wandell
Snoop: Dom har lillebrors komplex till NHL!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.