1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1097643

Sv: Tom Wandell
erathoo: Chansen är liten att Wandell kommer tillbaka, Avery är ett ruskigt problembarn och han blir svår att få bort tror jag samtidigt som Wandell gjort succé här och han får knappast sämre ytterforwards o leka med nu, så jag hoppas Timrå ligger med högtryck på Kontiola och verkligen gör ett försök.

Svarskommentarer

Sv: Tom Wandell
Snoop: Jo, det är ju skitkul för Tom men inte för TIK :-(

Sv: Tom Wandell
Snoop: Dallas GM har väl gått ut och sagt att Avery inte har någon framtid i klubben efter sitt senaste klavertramp, å andra sidan behöver det ju inte alls betyda att Wandell kommer att ta någon ordinarieplats i laget. Dessutom är Steve Ott väntad tillbaka i slutet av December och Joel Lundqvist tidigare än så.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.