mikenomad: Om det är något man fått lära sig de senaste två åren så är det att vi ytterst sällan kan göra flera riktigt bra matcher i rad.
Lördagens glamföreställning varade ju också bara knappt en hel period. Resten av matchen var ungefär i samma klass som idag, med skillnaden att Rögle då redan var knäckta och därmed mycket sämre än vad SSK är idag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Lördagens glamföreställning varade ju också bara knappt en hel period. Resten av matchen var ungefär i samma klass som idag, med skillnaden att Rögle då redan var knäckta och därmed mycket sämre än vad SSK är idag.