1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1098027

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
Skarin: Jag tycker vi skall hylla Linkan, för det är visst jäkligt svårt o dyrt att hitta två backar o en Center. Men han gör ett bra jobb. Det är inte så lätt att vara sportchef.

Nej skämt o sidå.

Backlinje är katastrofal, Jag tänker inte nämna Nr3 o Nr 4inte heller speedkulan nr 29 någe mer.

Skogs, Moe o Mikko är de ända 3 av nuvarande spelande backar som är något att satsa på.

Resten är inte i närheten av Elitklass.

Som sagt något är allvarligt fel i Timrå.
Men ledning, fortsätt gärna att inte göra något!!!

Fy fan.

Svarskommentarer

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
RTS: Äh, hela hockey-sverige skrattar åt oss. Det är väl trevligt och mysigt bara det.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
RTS: Fattar överhuvedtaget vad Landslagsledningen ser i vårt bidrag till JMV

-13 i +- sämst i Elitserien.

Sv: SSK - Timrå IK 2008-12-09
RTS: Ja Sebbe E är väl på minus 13 nu han o de är gulliga siffror de.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer