1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099801

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
RTS: Men hur gjorde vi efter "skitsäsongen" (03/04?) då vi kom 9/10:a? vilka kom in i laget efter den...
eller var det lockout:en efter den? ja då fick man ju upp statusen automatiskt....den draghjälpen kan vi ju inte förvänta oss inför nästa säsong.
nä det är väl bara o bryta ihop o komma igen...försöka bygga om laget på de unga lovande, påläggskalvarna och de som har en känsla för laget., sen värva lnågra "legoknektar" med spetskompetens.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
erathoo:2004/2005 ja tex: Z, Modin,Kipprusoff, A-p Berg, Jonsson, En frisk o jäkligt bra Jonte. En Maderville som polis.
Men var inte 2003/2004 en bra säsong med semiförlust mot FBK,
Kentas andra år?

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
erathoo: ja men då hade vi en annan ledning, nubben och kenta

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer