Sitter o gluttar på BIF-DIF, ser ut som två topplag jämfört med hur TIK såg ut idag, de kämpar och har någon typ trygghet...
3-3 nu heja brynäs....trodde inte jag skulle säga så, känns pinsamt jobbigt att erkänna att enda chansen för TIK är att DIF o SSK förlorar sina matcher :-(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
3-3 nu heja brynäs....trodde inte jag skulle säga så, känns pinsamt jobbigt att erkänna att enda chansen för TIK är att DIF o SSK förlorar sina matcher :-(