Sitter o gluttar på BIF-DIF, ser ut som två topplag jämfört med hur TIK såg ut idag, de kämpar och har någon typ trygghet...
3-3 nu heja brynäs....trodde inte jag skulle säga så, känns pinsamt jobbigt att erkänna att enda chansen för TIK är att DIF o SSK förlorar sina matcher :-(
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
3-3 nu heja brynäs....trodde inte jag skulle säga så, känns pinsamt jobbigt att erkänna att enda chansen för TIK är att DIF o SSK förlorar sina matcher :-(