Spelarna i all ära men Challe ska ha sig en rejäl känga också. När FBK manövrerade ut oss totalt i matchen behöver vi en Lill-Kentatyp som veckar pannan och drar fram en ny strategi. Inte en Challe som släpper vita tavlan och börjar gnälla på domaren.
Han har mycket rutin som spelare den gode Charles men i båset har han otroligt mycket kvar att lära.
Jag tycker inte det är i Timrå kan ska fortsätta med det.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När FBK manövrerade ut oss totalt i matchen behöver vi en Lill-Kentatyp som veckar pannan och drar fram en ny strategi. Inte en Challe som släpper vita tavlan och börjar gnälla på domaren.
Han har mycket rutin som spelare den gode Charles men i båset har han otroligt mycket kvar att lära.
Jag tycker inte det är i Timrå kan ska fortsätta med det.....