Jesse P: Vad jag menar är att det kan ta en hel livstid att bygga upp någonting men ta ett öghonblicks verk atr rasera alltihopa. SÅ SE FÖR FAN TILL ATT VÄRNA OCH VÅRDA DET VI HAR!
Det krävdes ½år för att förstöra 10års arbete. Och vad har vi för nytta av ES om vi lirar i Allsvenskan nästa säsong och det tar 36år tills nästa gång vi får se elithockey i regionen igen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jesse P: Vad jag menar är att det kan ta en hel livstid att bygga upp någonting men ta ett öghonblicks verk atr rasera alltihopa. SÅ SE FÖR FAN TILL ATT VÄRNA OCH VÅRDA DET VI HAR!
Det krävdes ½år för att förstöra 10års arbete. Och vad har vi för nytta av ES om vi lirar i Allsvenskan nästa säsong och det tar 36år tills nästa gång vi får se elithockey i regionen igen?