MB: Är vä fel att säga att man inte ersatte Kokko? Han var den bäste offensiva backen, den som kom in är Lethonen som är betyyyyydligt bättre både offensivt och defensivt.
Däremot missade man att ersätta 1-2 renodlade defensiva pjäser därbak samt en första center, det är vi nog alla överrens om :)
Reder man ut stormen och inom kort får in en stabil back plus 1:a center (om Wandell inte kommer tillbaka på fredag) samt gör ett hästjobb redan nu inför kommande säsong så kanske vi får en positiv "Silly Season 09/10" tråd framöver. Är dock mycket som skall klaffa så nog fanken ser det tungt ut :/
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Däremot missade man att ersätta 1-2 renodlade defensiva pjäser därbak samt en första center, det är vi nog alla överrens om :)
Reder man ut stormen och inom kort får in en stabil back plus 1:a center (om Wandell inte kommer tillbaka på fredag) samt gör ett hästjobb redan nu inför kommande säsong så kanske vi får en positiv "Silly Season 09/10" tråd framöver. Är dock mycket som skall klaffa så nog fanken ser det tungt ut :/