JimmyH: Yttrandefrihet har också sina inskräkningar. Du har ingen rätt att förtala människor anonymt ifrån en IP-adress. Det är straffbart. Varför kräver Sundsvalls Tidning och vissa andra medier t ex att man registrerar sig med namn och kontaktuppgifter om det nu vore fritt fram att säga vad som helst?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
JimmyH: Yttrandefrihet har också sina inskräkningar. Du har ingen rätt att förtala människor anonymt ifrån en IP-adress. Det är straffbart. Varför kräver Sundsvalls Tidning och vissa andra medier t ex att man registrerar sig med namn och kontaktuppgifter om det nu vore fritt fram att säga vad som helst?