Bragd-Birger: Jag tänkte likt dig gardera upp mig lite...
Jag är inte nöjd med handlingskraften i klubbledningen men får jag trovärdiga indikationer som pekar på något annat omvärderar jag givetvis situationen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag är inte nöjd med handlingskraften i klubbledningen men får jag trovärdiga indikationer som pekar på något annat omvärderar jag givetvis situationen.
Hahaha! ;-)