1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1101431

Sv: Tom Wandell

The Fat Bastard: Jag hoppas verkligen ledningen har gjort sin hemläxa om man tänkt signa Niinimaa och beordrar en obligatorisk läkarundersökning. Man kan inte vara så naiva att man kontrakterar en spelare som nyss återhämtat sig ifrån en svår skada med en hög sign-on bonus och sedan inte kollar upp hälsostatusen på honom.

Läs Hynning, Machulda m fl.

Det får bara inte hända. För då har vi verkligen skitit i det blå skåpet.


Svarskommentarer

Sv: Tom Wandell
Uno Gordon:

Va?, har Nubben gjort dåliga värvningar?, blev inte han gudaförklarad! :-)

Så försiktigt som Timrå värvar är det väl ingen risk? eller?

Sv: Tom Wandell
Uno Gordon: Nu har han ju spelat i en månad o tydligen håller knät.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer