1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1102918

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
Nicholas: Mohaha. Härligt optimistisk. Själv tror jag på en härlig återförening av Tenkrat, Wandell och Pyörälä som kommer att generera en betydligt härligare kväll för oss Timråsupportrar ;)

Styf är tillbaka. Ett nygammalt nyförvärv den här säsongen. Härligt! Det här blir ju bra ju!

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
Kerstin_k:

Skrattar gott. God fortsättning på julen! Men idag slår klass motivation ska du se!