Jag hoppas att Gunnar Svensson förstår att Pääjärvis bästa o Timrås bästa :) är att han fortsätter utvecklas hos oss. Såå lite speltid har ju killen inte fått o jag tror knappast att han har fått någon mer speltid i nåt annat lag. Nästa år kommer han att regera på plan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Såå lite speltid har ju killen inte fått o jag tror knappast att han har fått någon mer speltid i nåt annat lag.
Nästa år kommer han att regera på plan.