1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105374

Sv: Silly season 08/09
Mappe: Om inte annat lär han snrt göra det (stanna i utv) om han blir kvar här. Svårt att komma framåt när vägen är spärrad av en djurgårdare. Det enda rödvita hos Challe är näsan...

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
mikenomad: Jag nog tycker att Nubben är jävligt bra ur ett hockeyperspektiv! Troligtvis en av de bästa i sitt slag i hockysverige. Hade det lite tungt i början i Frölunda, men nu funkar det bättre och bättre. Jag är fan inne på att rikta lampan åt ett annat håll... Varför drog Nubben från Timrå? Blev det en fnurra på tråden? Nubbens agerande tyder på ett halvförbannat tillstånd mot sin fd. arbetsgivare. Har klubben skapat grunden för en fartblind diktator? Inget jag vill vitsorda i sak. Men i stället för att bara "hata" Nubben, borde vi kanske fundera ett varv till först...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer