1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105448

Sv: Silly Season 09/10
maskot: Ja alla kan väl få hybris i och för sig.

Men det enda som skulle tyda på det i TJs fall är väl att han har börjat ta mer plats i media gällande spelarvärvningar. Det kan också bero på att våra nya ska få arbetsro. Gällande ekonomiska frågor så tycks TJ ha två fötter på jorden. Som vanligt.

Sedan så tror jag att det faktum att Thomas uttalade sig om en arena i Sundsvall innan styrelsen tagit något beslut i frågan kan ha satt en tagg i någon/några i föreningen. Alla är/var kanske inte så övertygade i den frågan. Men det är rena spekulationer.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH:


Var med och anställde Nubben!
Jimmy du menar, rekryterade honom som spelare till klubben? Från ungdomssektionen?

Sedan skrev jag i mitt inlägg "kanske det sista Timrå hjärtat", vilket i och för sig kan ha en rätt ekivok betydelse i sambandet.

God fortsättning, by the way.

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Men de måste ju värvas nu snart alltså de borde ju TJ o co fatta också, Timrå orkar inte spela bra 3 matcher i rad och de är ju tragiskt, tänk o hamna i KS med de här laget dom kommer ju bryta ihop hela högen, nåt måste värvas.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer