Inlägg: 1105455
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Abron: Thomas satt så vitt jag vet i styrelsen när Nubben fick anställning som såväl spelare, tränare och sportchef i klubben.
Var med och anställde Nubben!
Jimmy du menar, rekryterade honom som spelare till klubben? Från ungdomssektionen?
Sedan skrev jag i mitt inlägg "kanske det sista Timrå hjärtat", vilket i och för sig kan ha en rätt ekivok betydelse i sambandet.
God fortsättning, by the way.