1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105907

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
jens_88: jag väljer det tredje valet, gå upp och gör ordning lite kaffe och gosa lite men hunden.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Nu gäller det att komma ut och lyckas göra ett par pytsar i andra perioden. Det måste bli så om vi skall kunna vinna denna match. Helst gå in och punktera tillställningen totalt.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
dr-nix: Det valet hade jag glömt!! Måste säga att det var också ett utmärkt val...

Men om man jämnför kommentatorn med sportbladets matchblogg..

Kommentatorn - "Du gjorde allt för att undervika en kollision med Backlund"

Matchbloggen - "Det hettar till i Lindab arena. Mikael Gath försökte inte att undvika en kollision med Timråmålvakten Johan Backlund"

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...