Rögle är ett skitlag, Vi ör ett skitlag Rögle är ett kämpande skitlag - Vi har ett skitlag som skiter i det
Om man skall spela elitserien med en allsvensk trupp måste man göra det på det sätt som Rögle gör det. Vi spelar allsvensk hockey med en allsvensk trupp i elitserien. Det lär bli en ettårig företeelse dock
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Rögle är ett skitlag, Vi ör ett skitlag
Rögle är ett kämpande skitlag - Vi har ett skitlag som skiter i det
Om man skall spela elitserien med en allsvensk trupp måste man göra det på det sätt som Rögle gör det. Vi spelar allsvensk hockey med en allsvensk trupp i elitserien. Det lär bli en ettårig företeelse dock