Inlägg: 1106114
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Manderville: Enligt ganska säkra källor så det inte så många som vill fortsätta i Timrå. P.g.a. TJ och ordförande.
Har vi nåt lag nästa år? vem vill till Timrå som inte satsar i nöd utan tror att det ordnar sig.
Bättre med 5 millar på banken så TJ och övriga kan få bonusar
än nollresultat men sportsliga framgångar med slutspel