The Palm: Småkronorna och slutspelet känns ointressant i dagsläget. Det handlar om TIK:s överlevnad i elitserien. Såg inte matchen, men det verkar som att Timrå återigen vek ner sig. Ingen skräll efter insatser som DIF och SSK borta. Och dessa har varit skrämmande. Fiasko i sexpoängsmatcher. Vad är fel? Sparka Challe? Vad finns för alternativ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Småkronorna och slutspelet känns ointressant i dagsläget. Det handlar om TIK:s överlevnad i elitserien. Såg inte matchen, men det verkar som att Timrå återigen vek ner sig. Ingen skräll efter insatser som DIF och SSK borta.
Och dessa har varit skrämmande. Fiasko i sexpoängsmatcher.
Vad är fel? Sparka Challe? Vad finns för alternativ?