Hälge: haha vilken skämt! och dom vart bara tvungen att slänga in Liv's komentar...Djurgårdare hela bunten. ""Om det är så på alla matcher i Stockholm så behövs Stockholm i elitserien, säger Liv."" Konstigt att det var stämning när dom hade järnkaminernas kväll, är Liv helt bombad?
Djurgården fyra plus, dom åker ju vilse om dom kommer längre norrut än Gävle!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Konstigt att det var stämning när dom hade järnkaminernas kväll, är Liv helt bombad?
Djurgården fyra plus, dom åker ju vilse om dom kommer längre norrut än Gävle!