1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106626

Sv: Timrå Klacken
Aftonbladet har någon sorts granskning av hockeyfansen. Länk för den intresserade.

Svarskommentarer

Sv: Timrå Klacken
Hälge: haha vilken skämt! och dom vart bara tvungen att slänga in Liv's komentar...Djurgårdare hela bunten. ""Om det är så på alla matcher i Stockholm så behövs Stockholm i elitserien, säger Liv.""
Konstigt att det var stämning när dom hade järnkaminernas kväll, är Liv helt bombad?

Djurgården fyra plus, dom åker ju vilse om dom kommer längre norrut än Gävle!

Sv: Timrå Klacken
Hälge: Haha, dom hade tydligen förväntat sig att Timrå ska ha jätte bra klack nere i Ängelholm...

Också tycker dom att vi har dålig kreativitet. Det kan jag hålla med om, vi har inte många bra ramsor nu kan man säga..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer