Dalan: hehe...nä, dom är ju några fler än vi med. Men det vore sexigt ändå om fler eller alla kunde vara med på det. som någon skrev tidigare: "skulle nåra hoppa och sjunga för fullt med en härlig ramsa, skulle den posetiva händelsen sprida sig"
Ja hoppas kan man ju alltid göra. Vi börjar på torsdag mot Mora va?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"skulle nåra hoppa och sjunga för fullt med en härlig ramsa, skulle den posetiva händelsen sprida sig"
Ja hoppas kan man ju alltid göra.
Vi börjar på torsdag mot Mora va?