keni: Flopp? hur i h-e kan en en relativt okänd kanadensare utan förväntningar på sig - annat än att han i första hand ska täcka upp för att vi har långtidsskador på forwards - med try-out kontrakt i en månad bli en "flopp"? Vad förväntar du dig och vad tror du TIK förväntar sig? Du vet väl inte ens hur man defenierar ordet "flopp"..... blir så less på alla neggare :-P
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad förväntar du dig och vad tror du TIK förväntar sig? Du vet väl inte ens hur man defenierar ordet "flopp"..... blir så less på alla neggare :-P