1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1108778

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Det är fritt fram att dömma precis hur man vill vid videogranskning. Jag KRÄVER att Timrås videodomare dömer fördel Timrå!

Dessutom var det solklar utvisning vid målsituationen!

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
RocknRolf2: Nu har Ängelholmslaget fått 4-6 gratispoäng, beroende på hur man räknar. Det måste sakna motstycke i ES historia. Håller med om dina inlägg från förra matchen, men nu är råget måttat? Det här är inte ok? 4-6 poäng avgör faktiskt årets botten- och slutspelsstrid. Det är ju lika säkert som ammen i kyrkan att mer än så kommer det inte skilja.

Agera alla!!! (utom videodomarpajaser tack...)

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
RocknRolf2: Ja det var glasklara utvisningar när först Bagarn hakades upp och sen där vid målet, för visst är det mål, när Tenkrat inte ens får en möjlighet till att ha klubban i isen.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
RocknRolf2: Har hockeyligan någon som helst heder, så skall denna måldomare också stängs av resten av säsongen - dra åt helvete förbannade jönköpingspajas...

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
RocknRolf2:
Solklart. Blir det videogranskning är det bara att köra på, inget snack om saken.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer