RocknRolf2: Nu har Ängelholmslaget fått 4-6 gratispoäng, beroende på hur man räknar. Det måste sakna motstycke i ES historia. Håller med om dina inlägg från förra matchen, men nu är råget måttat? Det här är inte ok? 4-6 poäng avgör faktiskt årets botten- och slutspelsstrid. Det är ju lika säkert som ammen i kyrkan att mer än så kommer det inte skilja.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Agera alla!!! (utom videodomarpajaser tack...)