Inlägg: 1109655
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Beror nog på hur det går för rögle denna säsong,så här långt har dom gjort en jävligt bra säsong,fortsätter det så lär dom nog stanna kvar.
Själv kan jag tänka mig att rätt så många är intresserade av dom.