pratarn: Du ska apselut suga åt dig all cred(fast det borde vara fler som givit dig den). Har tänkt på det där med speakers i ES och kommit fram till att det läggs alldeles för lite energi på att få fram den rätta. Oftast är det någon gammal stofil med noll känsla för sitt uppdrag som hackar sig fram på norrlänska eller dalmasiska eller någon annan dialekt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
pratarn: Du ska apselut suga åt dig all cred(fast det borde vara fler som givit dig den). Har tänkt på det där med speakers i ES och kommit fram till att det läggs alldeles för lite energi på att få fram den rätta. Oftast är det någon gammal stofil med noll känsla för sitt uppdrag som hackar sig fram på norrlänska eller dalmasiska eller någon annan dialekt.
Fortsätt så...