1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1111630

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Andersson: där satt den ;) genast på bättre humör :) får be till hockey gudarna inatt och imorgon ! Och så ska man ju göra alla Ritualer man har för sig
(m, jag är en sån människa, som verkligen måste göra olika saker specielt, fast bara inom hockey :P )

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Blizzard: Berätta om dina hockey-ritualer! Jag har också en del sjuka inför varje match... Eller ja, seminördiga kanske man ska kolla dom=) Alltid rödvita sockar på mig t.ex. som mamma har specialdesignat haha.. Brukar ta på mig Timrå-kallingarna när de är tillgängliga osv. osv.

Nagelbandet brukar i regel redan vara borta redan två timmar innan matchstart. Man analyserar allt som går att analysera, läser runt på olika forum/hemsidor för att få föraningar och vibbar inför matchen. Ja där kom en del förberedelser!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer