Yellowcard: Om vi pratar förberedelser så tar jag alltid en promenad till ICA med hög musik i lurarna. Väl på ICA så köper jag 1,5 liter Coca-Cola(Dricker inte hela på en gång, såklart) samt 200g Kina-puffar(den röda påsen). Detta inköp sker oftast på vägen hem från skolan. Väl hemma så läser jag igenom allt jag missat här på HS. Sedan är det bara att ladda tills matchen börjar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ikväll vinner vi!