Yellowcard: Det här är ju helt sjukt - dom där Abbottvillingarna kommer alldeles själva att se till att Rögle spelar i elitserien nästa år också. Hoppas vid Belsebub att Timrå gör detsamma - skulle bli överlycklig för en 10:e plats, vem hade trott det i slutet av augusti?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas vid Belsebub att Timrå gör detsamma - skulle bli överlycklig för en 10:e plats, vem hade trott det i slutet av augusti?