1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615004 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1112140

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
erathoo: Bämka Sund o Axel, RJ och Lotvonen så finna iallafall en chans till 1poäng.

Sedan så är det för mig obegripligt att dommaren dömmer mål.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Obegripligt att man väljer att inte förstärka backsidan, ett gigantiskt tjänstefel. Man har ff inte insett allvaret i situationen och tre förstärkningar är en sanning med modifikation då två av dem är korttidare på grund av skador.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
RTS: Sjöberg tar säkert bara videodomaren som avledningsmanöver/ursäkt så att fokus hamnar på den stackaren istället för att göra det enda rätta och döma bort målet själv, han är ju perfekt placerad.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Har fått intrycket nu varje gång Timrå mött lag som Luleå den här säsongen och det är att Luleå helt enkelt är fysiskt starkare än Timrå och det är oroande i min bok.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15

Måtte bara Timrå IK klara nytt kontrakt. Sedan kan föreningen börja om att bygga laget från grunden. Viktigt viktigt: hitta spelare som krigar för klubbmärket. Det saknas något alldeles oerhört i år.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer