Stör mig ändå lite på att var och varannan här inne skyller på oflyt. Pass går ständigt bakom klubban, vi får 4 mot 1 läge och tre spelare åker och byter, noll känsla i avvägningar och positionering, vid ett tillfälle i boxplay står man 3 timråspelare och trycker ner 2 luleåspelare i sarghörnet,
Nej det är inte oflyt, det är oförmåga. Det kan inte bli så mycket bättre än så här och det är väl tabellplaceringen ett bevis på också...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej det är inte oflyt, det är oförmåga. Det kan inte bli så mycket bättre än så här och det är väl tabellplaceringen ett bevis på också...