Foyn: ja fysiken är en stor faktor de var väl de timrå levde på innan storfräsare som hahl och killarna kom, då var de kämpa kämpa kämpa, saknar den tiden nått så enormt
Men då hade vi en sport chef och tränare som kunde dom där bitarna med att hitta rätt och sen träna rätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
de var väl de timrå levde på innan storfräsare som hahl och killarna kom,
då var de kämpa kämpa kämpa, saknar den tiden nått så enormt
Men då hade vi en sport chef och tränare som kunde dom där bitarna med att hitta rätt och sen träna rätt.