Jesse P: haha såååå skönt.. bräns i halsen!!
Inlägg: 1112347
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Fantastiskt skönt !
Men jag funderar på vad Modig och publiken ville ha det till vid 3-3 målet ?
Men jag funderar på vad Modig och publiken ville ha det till vid 3-3 målet ?
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Inte för att vara den som är den... MEN jag sa vi skulle vända=)
Ge mig Kred nu för fan!!=P
Ge mig Kred nu för fan!!=P