Men spelet var inte det bästa och vår nya "stjärna" rosade inte marknaden. Mycket dräll med pucken som vanligt och det var tur att inte Luleå var taggade idag, men tre pinnar är tre pinnar.
En ny måstematch på lördag och ännu en ny vänsterforvard, Martin Sonnenberg som ska visa upp sej. Nate DiCasmirro får nog lämna när praotiden gått ut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men spelet var inte det bästa och vår nya "stjärna" rosade inte marknaden.
Mycket dräll med pucken som vanligt och det var tur att inte Luleå var taggade idag, men tre pinnar är tre pinnar.
En ny måstematch på lördag och ännu en ny vänsterforvard, Martin Sonnenberg som ska visa upp sej. Nate DiCasmirro får nog lämna när praotiden gått ut.