T T: Han är bra idag. Förutom att han verkar så lyrisk över Timo.
I övrigt så var krigsdansen det bästa hittills denna säsong och jag tackar för att jag varit med om den. Vilket tryck, vilken stämning, vilka känslor!!! Pratar givetvis om Pyöräläs 4-3 mål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I övrigt så var krigsdansen det bästa hittills denna säsong och jag tackar för att jag varit med om den. Vilket tryck, vilken stämning, vilka känslor!!! Pratar givetvis om Pyöräläs 4-3 mål.