T T: haha gött att somna till! Tror jag dock skulle få magsår av reprisen! Berättade i detalj om matchen när jag plockade upp damen ifrån jobbet och hon sa bara "Ja... du är sjuk i skallen... hur orkar du!?"
Ja hur orkar man älska Timrå så mycket egentligen!? Tydligen väääldigt mycket iaf!=) Gonatt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja hur orkar man älska Timrå så mycket egentligen!? Tydligen väääldigt mycket iaf!=) Gonatt!