Japp, det riktiga. Har inte varit där sedan inför en GIF-match i höstas, tror jag. I kväll hakade jag på det där SVT14/C+-erbjudandet. Sällan har linjen mellan torsk och seger varit så tunn. De skönaste vinsterna uppstår alltid när man egentligen har gett upp. Tre poäng till skänks, om än välförtjänta - man tackar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Japp, det riktiga. Har inte varit där sedan inför en GIF-match i höstas, tror jag. I kväll hakade jag på det där SVT14/C+-erbjudandet. Sällan har linjen mellan torsk och seger varit så tunn. De skönaste vinsterna uppstår alltid när man egentligen har gett upp. Tre poäng till skänks, om än välförtjänta - man tackar!