Snoop: Det finns ju en viss derbyrivalitet mellan Luleå och SAIK. Ungefär samma som vi hade med Sundsvall Hockey för några år sen. Men ja... det är sundsvallsnivå att hålla på som dom gjorde igår. Det är extremt löjligt att skrika hatramsor mot ett lag som spelar en helt annan match. Varför inte älska och stötta det egna laget i deras match istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ungefär samma som vi hade med Sundsvall Hockey för några år sen.
Men ja... det är sundsvallsnivå att hålla på som dom gjorde igår. Det är extremt löjligt att skrika hatramsor mot ett lag som spelar en helt annan match. Varför inte älska och stötta det egna laget i deras match istället.