Jag har försvarat Backlund h e l a säsongen (även när han var ur form ville jag INTE ha någon ny målvakt) och finner ingen anledning att sluta med det efter denna match heller, även om han får ta på sig det första målet idag. Men alla gör vi misstag. Dessutom släpper Timrå in väldigt lite mål och har så gjort en längre tid, det är i alla fall min känsla.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom släpper Timrå in väldigt lite mål och har så gjort en längre tid, det är i alla fall min känsla.