Får man vara besviken, nja då menar jag på mitt lag i bottom of my heart. Satans, SSK hade inget i den här matchen å jag är lycklig över att vara en sann TimråIT.
Med det här liret så kan det bara finnas ett, till slutspel blir det.
Sonnenberg var magnefik, å så gillar jag när man stänger matchen efter 4-2, det var strongt av TIK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med det här liret så kan det bara finnas ett, till slutspel blir det.
Sonnenberg var magnefik, å så gillar jag när man stänger matchen efter 4-2, det var strongt av TIK.