El Maco: Jag skandal på det!! Det är iktigt med 4-5 regeln i whoooohooooo... 4 och 5 o:n...
Skit i vad han sa, jag vill ha han och Dee-Caz kvar resten av säsongen, för om det uppsving Timrå haft nu är deras förtjänst så är det värt varenda öre
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
4 och 5 o:n...
Skit i vad han sa, jag vill ha han och Dee-Caz kvar resten av säsongen, för om det uppsving Timrå haft nu är deras förtjänst så är det värt varenda öre