1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1115738

Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Blizzard: Nyström har väl i stort sett rätt i varje ord han skriver i den artikeln. I det läget vi har befunnit oss i, och fortfarande är, hade han väl all rätt att tippa oss i kvalserien. Men nu är det ju som så att allt, precis allt har blivit bättre på slutet. Vi är bäst i serien sedan den 5 januari men ändå är vi inte på någon säker mark någonstans. Det säger väl allt.

mikenomad: Det var väl Gurra T som hade luskat fram siffrorna kring lönen.

Svarskommentarer

Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Skarin: Möjligt att det var Gurra som luskat, Nyström ägnade dock en krönika åt att beskriva vansinnet med lönerna i ES och hade bl.a. (framförallt) TIK:s satsning på Sonnenberg som negativt fokus.

Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Är det någon som vet om intervjun med Challe efter matchen kommer komma upp på youtube eller något? Detta måste förevigas!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer