TIK vinner på inkorrekt dömt sparkmål. Det vore ju en poetisk rättvisa ;-)
Inlägg: 1118348
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
Kattgubben: Ärligt talat; jag skulle njuta....inte skämmas det minsta! :-)