Bissett19: Tack för supporten! :-)
Inlägg: 1118345
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
mikenomad: idag har vi nog hela mellersta Norrland på vår sida, tror nog att alla BIF:are + MoDolider (i tysthet) håller tummarna för vårt kära lag!
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
TIK vinner på inkorrekt dömt sparkmål. Det vore ju en poetisk rättvisa ;-)